Saturday, July 21, 2012

Cestitke najboljoj prijateljici za rodjendan

Izdvojicemo neke od najljepših cestitki najboljoj prijateljici za rodjendan, a vi ako imate neke čestitke ili poruke koje vam se svidjaju bez obzira da li ste ih vi napisali ili vam je neka prijateljica ili možda čak i najbolja prijateljica poslala, voljeli bi da nam putem komentara pošaljete i mi ćemo objaviti vaše poruke, a najljepše i nagraditi.

Evo nekih poruka (čestitki) koje smo do sada primili:

Sa tobom sam podijelila moje strahove, nadanje i patnje. Uvijek si bila uz mene. Srećna sam što te imam za prijateljicu. A tebi želim svu srecu ovoga svijeta i da ostaneš takva kakva jesi jer ja bolju osobu za najbolju prijateljicu nikad ne bih mogla poželjeti.

Tea nam je poslala ovu divnu poruku koju je njoj poslala njena najbolja drugarica Irena.

Zar ja mogu znati bolje od tebe šta želiš sebi?! Želim ti sve što želiš da ti se ispuni i da pri tom ne zaboraviš svoju drugaricu Anju jer i ja sam žena i ja bi malo toga ;) sve najbolje mačko

Ovu duhovitu rodjendansku cestitku nam je poslala Milena koju je dobila od drugarice Anje za 18 rodjendan.

Sve što su ti napisali na fb zidu ja ti zaista želim za rođendan, ali iskreno.

Ovu čestitku je poslao neko ko je želio da ostane anoniman.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Rodjendanske zelje cestitke za rodjendan sms poruke

Najbolje sms poruke, cestitke i zelje za rodjendan pronadjite i posaljite vasem momku, devojci, drugarici, sestri, ocu, majci, prijatelju, bratu. Procitajte i ostale cestitke i sms poruke.

Nadamo se da ce vam se svidjeti i da cete uzivati na nasem blogu.