Saturday, July 28, 2012

Majci za rodjendan

Ovo je pjesma koju je slavni Toma Zdravkovic napisao i otpjevao za svoju majku.

Majci za rodjendan

Poletite golubovi
preko sinjeg mora
Na krilima odnesite
pozdrav srca mog
Nek mi majka dugo zivi
sa pesmom u srcu
Jer sutra je mojoj majci
rodjendan

O, majko, majko
O, dugo zivi
O, stara moja
O, zivi, zivi

Odnesite golubovi
buket belih ruza
Jer sutra je mojoj majci
srecan rodjendan
Ruzama joj okitite
njenu sedu kosu
Da mi majka zivi
dugo godina

O, majko, majko
O, dugo zivi
O, stara moja
O, zivi, zivi

Zivot nas je razdvojij
o, najdraza majko
Pa je tuzno srce moje
skoro svaki dan
Sutra ces mi biti sama
daleko od mene
Nek ti srecan bude
majko rodjendan

O, majko, majko
O, dugo zivi
O, stara moja
O, zivi, zivi

Za sve koje zele vidjeti tekst pjesme Majci za rodjendan

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Rodjendanske zelje cestitke za rodjendan sms poruke

Najbolje sms poruke, cestitke i zelje za rodjendan pronadjite i posaljite vasem momku, devojci, drugarici, sestri, ocu, majci, prijatelju, bratu. Procitajte i ostale cestitke i sms poruke.

Nadamo se da ce vam se svidjeti i da cete uzivati na nasem blogu.