Friday, July 13, 2012

Cestitke za rodjendan ljubavne

Dragi Milojko moj, prosli smo sve i svasta i ja te jednako volim i dan danas ko i prije tri godine. Zelim ti sve najboljse za rodjendan

Ti imas sve sto ti treba u zivotu imas mene i nista ti vise ne treba i nemoj da bi sta vise u zivotu pozelio, slomicu ti ruke. Srecan rodjendan

Ljubavi najveca zelio bih ti napisati najljepsu ljubavnu cestitku koju je moguce da coek smisli. Ali nisam te skole ucio pa mozda necu ja moci napisati sve sta bih ti rekao i poyelio u sebi. Sve naj naj ljubavi moja

Cestit rodjendan budawice

Za rodjendan ti zelim da budes srecan u ljubavi i da uvijek budes samo svoj jer je i Milo Djukanovic nikad sm, uvijek svoj

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Rodjendanske zelje cestitke za rodjendan sms poruke

Najbolje sms poruke, cestitke i zelje za rodjendan pronadjite i posaljite vasem momku, devojci, drugarici, sestri, ocu, majci, prijatelju, bratu. Procitajte i ostale cestitke i sms poruke.

Nadamo se da ce vam se svidjeti i da cete uzivati na nasem blogu.