Saturday, July 21, 2012

Duhovite rodjendanske cestitke

Mnogo više volim duhovite rodjendanske poruke nego one rođendanske poruke kakve šalju tetke i ostala rodbina "Pile tetkino, nek ti je nazdravlje 24 rođendan, da budeš srećna i zdrava i naravno da nađeš finog momka i da nikad ne zafali para" to je taj tip rođendanskih poruka koje se momentalno brišu. Ja volim kad je neko duhovit. Često se ljudi trude da budu duhoviti, a to im nikako ne polazi za rukom i vrhunac njihove duhovitosti je poruka "Srećan rodjendan. Koji ono bijaše osamnaesti, jel?" i obavezan smajli na kraju poruke da bi ja znala da je to kao šala. To nisu duhovite rodjendanske poruke već su čak gore od poruka koje šalju tetke. Sjećam se jedne duhovite poruke, bar je meni bila duhovita ta rodjendanska poruka "Zelim da ti se ispuni sve što želiš i da ti ispunim sve što želim i čime želim, a kadar sam za to."
Ja sam se kidala kad sam pročitala tu poruku. Šta je bilo sa tim momkom i šta je ispunio i čime i je li bio kadar, nekom drugom prilikom :)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Rodjendanske zelje cestitke za rodjendan sms poruke

Najbolje sms poruke, cestitke i zelje za rodjendan pronadjite i posaljite vasem momku, devojci, drugarici, sestri, ocu, majci, prijatelju, bratu. Procitajte i ostale cestitke i sms poruke.

Nadamo se da ce vam se svidjeti i da cete uzivati na nasem blogu.