Monday, July 30, 2012

Sretan ti majko rodjendan poruke

Ako uspijem biti upola dobar roditelj kao vi smatracu da sam uspio. Hvala ti sto si savrsena majka. Srecan ti rodjendan majko.

Najdraza majko, zelim da ti se za rodjendan ostvare svi tvoji snovi i zelje. Uzivaj i prelijepom danu.

Ja sam ovo sto jesam zbog tebe, jer si me podrzavala cijeli zivot i njezno brinula za mene. Mnogo lijepih godina i puno zdravlja zeli ti tvoj sin za tvoj rodjendan.

Kazu da su djeca poput andjela, a ja kazem da si ti andjeo cuvar jer si me cuvala svih ovih godina pod svojim krilima. Srecan ti rodjendan i sve najlepse majko.

Ti si vise nego mama. Ti si prijatelj, sestra, moj navijac, podrzavalad, stub koji me drzi, ti si ta koja je ucinila moj zivot mirnim i spokojnim. Srecan ti rodjendan majko.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Rodjendanske zelje cestitke za rodjendan sms poruke

Najbolje sms poruke, cestitke i zelje za rodjendan pronadjite i posaljite vasem momku, devojci, drugarici, sestri, ocu, majci, prijatelju, bratu. Procitajte i ostale cestitke i sms poruke.

Nadamo se da ce vam se svidjeti i da cete uzivati na nasem blogu.