Tuesday, July 24, 2012

Ljubavne sms poruke za rastanak

Nikada necu moci tebe izbrisati iz mojih misli, jer si u meni ostavio dubok trag, trag koji je nemoguce izbrisati. Mozda vise nismo jedno za drugo, mozda je ljubavi nestalo, ali u mome srcu ce uvijek biti mjesta za tebe.


Ljubavi, ovako te vise necu zvati. Tesko mi je kad pomislim na to. Ipak mozda je najbolje tako, mozda..

Volela sam te svom silinom, bez granica i bez razmisljanja, voljela sam svaki dio tvoga tijela, svaki tvoj pokret, svaku rijec, svaki dah.. Sada kao poslije obilne vecere gledam te prazno i moja osjecanja prema tebi ne postoje.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Rodjendanske zelje cestitke za rodjendan sms poruke

Najbolje sms poruke, cestitke i zelje za rodjendan pronadjite i posaljite vasem momku, devojci, drugarici, sestri, ocu, majci, prijatelju, bratu. Procitajte i ostale cestitke i sms poruke.

Nadamo se da ce vam se svidjeti i da cete uzivati na nasem blogu.