Monday, July 30, 2012

Starijoj sestri

Zahvalna sam Bogu jer mi je dao sestru takvu kao sto si ti. Uzivaj u ovom radosnom danu. Voli te tvoja mladja seka.

Na ovaj dan mi se vracaju sve uspomene koje smo zajedno prozivili, dane koje smo provolili zajedno.. Iako nisam sa tobom uvijek ces biti u mom srcu i nikakva daljina na to ne moze. Zelim ti sve najbolje draga sestro za rodjendan i volim te najvise na svijetu znaj.

Sa tobom sam cijeli zivor dijelila i smijeh i suze. Uvijek si bila tu za mene. I da sam mogla ne bi pozeljela bolju stariju sestru jer si najbolja sestra na svijetu. Zelim ti sve da ti se ispuni sto pozelis.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Rodjendanske zelje cestitke za rodjendan sms poruke

Najbolje sms poruke, cestitke i zelje za rodjendan pronadjite i posaljite vasem momku, devojci, drugarici, sestri, ocu, majci, prijatelju, bratu. Procitajte i ostale cestitke i sms poruke.

Nadamo se da ce vam se svidjeti i da cete uzivati na nasem blogu.