Sunday, July 29, 2012

Sta pokloniti devojci za rodjendan

Sta pokloniti devojci za rodjendan je pretpostavljam pitanje koje muci mnoge muskarce posto i ja ponekad znam biti u problemu sta pokloniti momku za rodjendan.

Da bi znali sta pokloniti trebate znati osobu, znati sta ona voli i zeli, ipak nekad je tesko znati sta neko hoce. U zavisnosti od vrste osobe se odredjuje poklon, jer ne postoji jedinstvena formula sta bi svaka djevojka zeljela da dobije za rodjendan, mada sigurno necete pogrijesiti ako organizujete neko putovanje na Bahame.

Ja imam neke poklone koji su mi moji bivsi i moj sadasnji momak kupili i koji su mi se manje ili vise svidjeli.

Omiljeni poklon koji sam dobila za rodjendan je bio sladoled koji mi je napravio bivsi momak i na njemu komadicima banane napisao volim te. Uz to donio mi je ruzu i nekog malo medvjeda plisanoh. Bila sam odusevljena i to je po meni najljepsi poklon koji sam ikada dobila. Jedan od ljepsih poklona je i parfem Diorov da vas ne lazem i ne zavaravam da uvijek mozete proci sa malo para, sa sladoledom i ruzom i medjedom.. Tada sam bila mlada, ludaa...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Rodjendanske zelje cestitke za rodjendan sms poruke

Najbolje sms poruke, cestitke i zelje za rodjendan pronadjite i posaljite vasem momku, devojci, drugarici, sestri, ocu, majci, prijatelju, bratu. Procitajte i ostale cestitke i sms poruke.

Nadamo se da ce vam se svidjeti i da cete uzivati na nasem blogu.